Al onze mondzorgverleners doen hun uiterste best u naar volle tevredenheid te behandelen. Desondanks kan het voorkomen dat u toch niet tevreden bent. Wij stellen het zeer op prijs als u ons op de hoogte stelt van eventuele klachten over de behandeling of over de manier waarop u benaderd bent. U kunt hiervoor gebruik maken van ons klachtenformulier onderaan deze pagina (of verkrijgbaar aan de balie). Hiermee kunnen wij samen met u naar een oplossing zoeken. Ons doel is iedere klacht naar ieders tevredenheid op te lossen.


Klachtenafhandeling

Praat met uw behandelaar
Mocht u een klacht hebben, dan adviseren wij u hierover in gesprek te gaan met betrokkene(n) van onze praktijk of met de praktijkcoördinator. De praktijkcoördinator is tevens de klachtenfunctionaris van de praktijk. U kunt aangeven waar u niet tevreden over bent. Voor de betrokkene(n) is het belangrijk te weten dat u niet tevreden bent en de betrokkene(n) krijgt zo de gelegenheid om het probleem samen met u op te lossen. Lees hier onder meer over de klachtenfunctionaris.
Klachtenfunctionaris
De klachtenfunctionaris kan een onafhankelijk deskundige om advies vragen. Een onafhankelijk deskundige is een adviseur die ervaring heeft met klachtbehandeling en met de verschillende tandheelkundige differentiaties.
Centrale Klachtencommissie
De klachtenfunctionaris van de Centrale Klachtencommissie neemt de rol van bemiddelaar op zich en probeert samen met de betrokkene(n) het probleem op te lossen. Deze onafhankelijke procesbegeleider zet zich in om snel tot een effectieve afhandeling van een klacht te komen. U heeft recht op een uitspraak over uw klacht binnen een termijn van zes weken. Een klacht indienen kan via het klachtenformulier.
Indien de bemiddeling door de klachtenfunctionaris van de Centrale Klachtencommissie succesvol is en de betrokkenen een oplossing voor het probleem hebben gevonden, zal de klachtenfunctionaris deze uitkomst schriftelijk vastleggen en aan partijen toezenden.
Meer informatie
-
Geschillencommissie
Bent u ontevreden over het resultaat dat de Centrale Klachtencommissie boekt? Dan kunt u zich wenden tot de Geschilleninstantie Mondzorg. Vanaf dat moment wordt niet meer gesproken over een klacht, maar over een geschil. De tandartspraktijk en de medewerkers zijn aangesloten bij de Stichting Geschilleninstantie Mondzorg. De Stichting Geschilleninstantie Mondzorg is een gezamenlijk initiatief van de beroepsorganisaties (KNMT, ANT, ONT en NVM). De Stichting Geschilleninstantie Mondzorg neemt de klacht in behandeling en doet een bindende uitspraak.
-
Klachtenformulier

Uitstekend
Wordt altijd goed geholpen en mijn kinderen komen er ook graag als ze er heen moeten

Zeer goed
Heel vriendelijk en wordt netjes gewerkt

Snelle afspraak, fijn en goed personeel.
Altijd een fijn ontvangst , duidelijke uitleg. Kan geen banen onthouden maar dat maakt niet uut u...
Lees meer
Dental cleaning
Short waiting time, pleasant professional.

Goed
Geduldig en een fijne behandeling is onze ervaring

Goede service
Bij binnenkomst aanmelden op aanmeldzuil, perfect. Mooie ruimte. Erg netjes.

Zoals altijd heel fijn geholpen.
Ik ben geen held bij de tandarts maar voel me op mijn gemak bij Marjolein.

Perfect
Mijn ervaring is met Mv M. van den broek Dat zij heel schoon werk verricht

Fijne omgang en duidelijke uitleg
Ik ga met een fijn gevoel naar de tandarts omdat ik weet dat er deskundig wordt gekeken naar de s...
Lees meer
Goede en vakkundige service
Ik word altijd goed geholpen

Ontspannen
Mijn tandarts kent mij al jaren. Dat maakt dat een controle altijd ontspannen is.

Goed
Vriendelijke behandeling

Kundig en goed
.

Goed en snel geholpen
Ik ben snel en vriendelijk geholpen!

Zoals een moderne tandarst hoort te zijn
Vriendelijk, behulpzaam, goede uitleg vooraf tussen en door. Ze letter op je gezichtsuitdrukking,...
Lees meer
zoals altijd perfect op tijd, goede informatievoorziening
ze informeren goed wat ik kan verwachten, leggen uit en vragen tussentijds of het gaat.

Fijne praktijk waar men met je mee denkt
Fijne praktijk waar men met je mee denkt

goede behandeling
goede communicatie met de tandarts en de assistent.

Zie onder
Kort bezoek, zoals altijd moet je terugkomen voor een behandeling.

Patientvriendelijk.
Het personeel is vriendelijk, het is redelijk rustig in de praktijk, je wordt ook op tijd behan...
Lees meer
Fijne tandarts.
Prima!

Het ging goed
Heel betrokken en kundige mensen

Zeer vriendelijke en bekwame medewerkers
Ondanks de uitloop van bijna 30 minuten heb ik er, dankzij de vriendelijke en bekwame medewerkers...
Lees meer
Goede behandeling en prettige omgang!
De behandeling was prima en zeer vriendelijke benadering.