Klachtenafhandeling

Klachtenafhandeling

Al onze mondzorgverleners doen hun uiterste best u naar volle tevredenheid te behandelen. Desondanks kan het voorkomen dat u toch niet tevreden bent. Wij stellen het zeer op prijs als u ons op de hoogte stelt van eventuele klachten over de behandeling of over de manier waarop u benaderd bent. U kunt hiervoor gebruik maken van ons klachtenformulier onderaan deze pagina (of verkrijgbaar aan de balie). Hiermee kunnen wij samen met u naar een oplossing zoeken. Ons doel is iedere klacht naar ieders tevredenheid op te lossen.

Praat met uw behandelaar

Mocht u een klacht hebben, dan adviseren wij u hierover in gesprek te gaan met betrokkene(n) van onze praktijk of met de praktijkcoördinator. De praktijkcoördinator is tevens de klachtenfunctionaris van de praktijk. U kunt aangeven waar u niet tevreden over bent. Voor de betrokkene(n) is het belangrijk te weten dat u niet tevreden bent en de betrokkene(n) krijgt zo de gelegenheid om het probleem samen met u op te lossen. Lees hier onder meer over de klachtenfunctionaris.

Klachtenfunctionaris

De klachtenfunctionaris kan een onafhankelijk deskundige om advies vragen. Een onafhankelijk deskundige is een adviseur die ervaring heeft met klachtbehandeling en met de verschillende tandheelkundige differentiaties.

Centrale Klachtencommissie

De klachtenfunctionaris van de Centrale Klachtencommissie neemt de rol van bemiddelaar op zich en probeert samen met de betrokkene(n) het probleem op te lossen. Deze onafhankelijke procesbegeleider zet zich in om snel tot een effectieve afhandeling van een klacht te komen. U heeft recht op een uitspraak over uw klacht binnen een termijn van zes weken. Een klacht indienen kan via het klachtenformulier.

Indien de bemiddeling door de klachtenfunctionaris van de Centrale Klachtencommissie succesvol is en de betrokkenen een oplossing voor het probleem hebben gevonden, zal de klachtenfunctionaris deze uitkomst schriftelijk vastleggen en aan partijen toezenden.

Meer informatie

  • Geschillencommissie

    Bent u ontevreden over het resultaat dat de Centrale Klachtencommissie boekt? Dan kunt u zich wenden tot de Geschilleninstantie Mondzorg. Vanaf dat moment wordt niet meer gesproken over een klacht, maar over een geschil. De tandartspraktijk en de medewerkers zijn aangesloten bij de Stichting Geschilleninstantie Mondzorg. De Stichting Geschilleninstantie Mondzorg is een gezamenlijk initiatief van de beroepsorganisaties (KNMT, ANT, ONT en NVM). De Stichting Geschilleninstantie Mondzorg neemt de klacht in behandeling en doet een bindende uitspraak.

  • Klachtenformulier
    Geslacht:*
    Op welke tandarts/medewerker heeft uw klacht betrekking:*
    De klacht betreft:
    Omschrijving van de klacht:*
    Wat verwacht u van ons?:*
    Ruimte voor overige opmerkingen:*
    Hierbij geef ik toestemming dat de klachtenfunctionaris, indien nodig, de voor deze klacht relevante informatie van mijn patiëntendossier in mag zien:
     
26 september 2023

Uitstekend

Wordt altijd goed geholpen en mijn kinderen komen er ook graag als ze er heen moeten

25 september 2023

Zeer goed

Heel vriendelijk en wordt netjes gewerkt

25 september 2023

Snelle afspraak, fijn en goed personeel.

Altijd een fijn ontvangst , duidelijke uitleg. Kan geen banen onthouden maar dat maakt niet uut u...

Lees meer
25 september 2023

Dental cleaning

Short waiting time, pleasant professional.

24 september 2023

Goed

Geduldig en een fijne behandeling is onze ervaring

24 september 2023

Goede service

Bij binnenkomst aanmelden op aanmeldzuil, perfect. Mooie ruimte. Erg netjes.

23 september 2023

Zoals altijd heel fijn geholpen.

Ik ben geen held bij de tandarts maar voel me op mijn gemak bij Marjolein.

22 september 2023

Perfect

Mijn ervaring is met Mv M. van den broek Dat zij heel schoon werk verricht

22 september 2023

Fijne omgang en duidelijke uitleg

Ik ga met een fijn gevoel naar de tandarts omdat ik weet dat er deskundig wordt gekeken naar de s...

Lees meer
22 september 2023

Goede en vakkundige service

Ik word altijd goed geholpen

21 september 2023

Ontspannen

Mijn tandarts kent mij al jaren. Dat maakt dat een controle altijd ontspannen is.

21 september 2023

Goed

Vriendelijke behandeling

20 september 2023

Kundig en goed

.

20 september 2023

Goed en snel geholpen

Ik ben snel en vriendelijk geholpen!

20 september 2023

Zoals een moderne tandarst hoort te zijn

Vriendelijk, behulpzaam, goede uitleg vooraf tussen en door. Ze letter op je gezichtsuitdrukking,...

Lees meer
20 september 2023

zoals altijd perfect op tijd, goede informatievoorziening

ze informeren goed wat ik kan verwachten, leggen uit en vragen tussentijds of het gaat.

20 september 2023

Fijne praktijk waar men met je mee denkt

Fijne praktijk waar men met je mee denkt

20 september 2023

goede behandeling

goede communicatie met de tandarts en de assistent.

19 september 2023

Zie onder

Kort bezoek, zoals altijd moet je terugkomen voor een behandeling.

19 september 2023

Patientvriendelijk.

Het personeel is vriendelijk, het is redelijk rustig in de praktijk, je wordt ook op tijd behan...

Lees meer
19 september 2023

Fijne tandarts.

Prima!

18 september 2023

Het ging goed

Heel betrokken en kundige mensen

18 september 2023

Zeer vriendelijke en bekwame medewerkers

Ondanks de uitloop van bijna 30 minuten heb ik er, dankzij de vriendelijke en bekwame medewerkers...

Lees meer
17 september 2023

Goede behandeling en prettige omgang!

De behandeling was prima en zeer vriendelijke benadering.

 

 

Bent u al patiënt bij ons?

Afspraak maken


Nog géén patiënt bij ons? Meld u dan hieronder aan:

Geslacht:*
BSN (direct invullen versnelt het aanmeldproces):
Staat u onder bewind?:*

 

Tandartspraktijk Giekerkstraat
Giekerkstraat 69
5043 MX
Tilburg
Wo
8:00 - 12:30
13:00 - 17:00